Nire egoera


Txikitatik gustatu izan zait marraztea. Hasiera batean marrazkiak arkatzarekin egiten nituen, geroago margo koloretsuak egin nituen eta nire ibilaldi artistikoa, argazkiek harrapatuta gelditu da, oraingoz behintzat. Nire lehenengo argazkiak zuri- beltzean izan ziren, diapositibak ere landu nituen eta nola ez, kolorezko argazkiak. Azkenean argazki digitala deitzen den hontan murgilduta nabil. 40 urte argazkiak egiten pasa ondoren, zaletasun honekin, beste urte batzuk pasatzeko itxaropenarekin jarraitzen dut.







2014/05/01

Behelainoa pagadian


Behelainoak eta pagoak elkar uztartzen direnean sortzen den xarma berezia izan ohi da. Pagadi barneko ezetasuna azalean atsikitzen denean, basoko berdearen intentsitatea arimaraino sartzen denean eta pagoek umetako fantasmak diruditenean, bihotzeko lasaitasun paregabea sentitu ohi dut, batez ere, behelainoa, nire ibilaldietako lekuko isila izaten denean.







No hay comentarios:

Publicar un comentario